Маркетингова аналітика
Аналітика — це коли кожна гривня в маркетингу має зворотній зв’язок. Ми не просто дивимось на трафік. Ми з’єднуємо цифри з цілями бізнесу, виявляємо точки росту, провали у воронках, і показуємо, де саме витік або потенціал.
Перевіряємо, що і як відстежується: GA4, GTM, події, цілі, CRM. Виявляємо сліпі зони, де дані або відсутні, або спотворені.
Від рекламного кліка до заявки, покупки й повторного візиту. Візуалізуємо шлях клієнта, показуємо відсоток втрати на кожному етапі.
Прописуємо й реалізуємо систему відстеження ключових дій: кліки, скрол, перегляди, мікроконверсії, заповнення форм, дзвінки тощо.
Аналізуємо, які дані варто підтягувати з CRM, щоб вимірювати не лише ліди, а й реальні результати: дохід, повторні покупки, LTV.
Створюємо зрозумілі дашборди. Формулюємо інсайти, а не просто “цифри на слайді”.
Проводимо щомісячний моніторинг ключових показників: CAC, ROAS, конверсія, відтік, вартість заявки. Пропонуємо дії на основі цифр.
Спілкуємось із клієнтом: уточнюємо цілі аудиту, пріоритети бізнесу та основні проблемні зони, які потрібно перевірити.
Формуємо докладний звіт: фіксуємо сильні сторони, виявлені помилки, недоліки та потенційні можливості для розвитку.
Проводимо комплексний аналіз: оцінюємо соцмережі, сайт, візуальну концепцію, рекламні кабінети та інші важливі точки присутності бренду.
Презентуємо результати: надаємо рекомендації щодо покращення і, за потреби, пропонуємо план подальших дій для оптимізації.

