

Motormart — велика комерційна компанія, яка спеціалізується на підборі, транспортуванні та продажі авто з аукціонів США в Україну. Основною перевагою компанії була повністю внутрішня екосистема: власна команда в США оглядала авто вживу через відеозв'язок, а команда в Україні займалась аналітикою, підбором і продажем. Компанія прагнула виділитись на фоні конкурентів завдяки повному контролю над усім процесом.
Клієнт звернувся до нас із запитом на створення нового сайту, який би не просто був схожим на існуючі маркетплейси (типу Auto.ria),а виділявся дизайном і зручністю.
Розробити сайт, який не копіює конкурентів, а має унікальну логіку подачі.
Візуально виділити платформу серед схожих проєктів.
Створити структуру, зручну для користувача, що відображає філософію автомобільного інтерфейсу.
Інтегрувати корисні інструменти:
Калькулятор кінцевої вартості авто
Калькулятор страхування
Система трекінгу авто
Перезапуск дизайну з урахуванням аналізу топових світових брендів (Apple, Tesla).
Використання неоморфізму та зонування екрана за аналогією до мультимедійних систем авто:
Ліва частина — навігація
Права частина — вітрина авто
Верхня панель — постійна навігація + контакти
Розробка нестандартного інтерфейсу для особистого кабінету, банерів, контактів.
Впровадження калькуляторів та трекінгу у функціонал сайту.



