

Про проєкт
Виробник готової замороженої їжі FreezeTime. Наша співпраця розпочалася зі збору повної інформації про майбутній бренд, формування концепції, неймінгу та розробки візуального стилю для пакування, сайту та соціальних мереж. Метою було врахування нагальних потреб та створення оригінального підходу до цільової аудиторії.
Задачі
- Формування концепції яка виділить бренд серед конкурентів та буде уособлювати рішення потреби аудиторії - брак вільного часу.
- Створити унікальний візуальний стиль який привертатиме увагу , формуватиме образ бренду та підвищуватиме рівень довіри до нього.
- Розробити дизайн для соціальних мереж та пакування продукції, який знайде відгук в кінечного споживача, стимулюючи до повторної взаємодії з брендом.
Вирішення
- Неймінг та Логотип для Бренду
- Створення унікальної концепції часу замороженого в їжі.
- Створення адаптивного візуального стилю, який можна використовувати для розширення бренду.
- Створення дизайну упаковок, який буквально демонструє споживачам переваги використання продукції бренду
та спонукає до повторних покупок.






