БРЕНДИНГ СОЦІАЛЬНОГО ПРОЄКТУ ДЛЯ МІЖНАРОДНОГО РЕКРУТИНГУ
хто наш клієнт
Kalyna HR — міжнародна рекрутингова ініціатива, створена для підтримки українців, які виїхали за кордон через війну. Проєкт допомагає спеціалістам з досвідом та кваліфікацією знайти роботу, яка відповідає їх рівню, а не потрапляти на низькооплачувані некваліфіковані позиції. Kalyna HR також займається донавчанням, менторством і підтримкою на всіх етапах працевлаштування.
2
місяці. Рекордні терміни запуску
ЗАПИТ
Створити візуальну айдентику. Розробити лендинг для презентації ініціативи іноземним партнерам. Оформити презентації для представлення проєкту міжнародним донорам і партнерам.

Результат
- Розробили логотип та айдентику, що поєднує національні символи з сучасним стилем.
- Створили лендінг на основі ключових меседжів і візуального стилю.
- Оформили презентаційні матеріали: титули, обкладинки, структуру для пітчів.
5
носіїв візуального стилю

Таймлайн проєкту
- Провели дослідження аудиторії та специфіки міжнародного ринку працевлаштування українців. Сформували позиціювання та основні меседжі бренду.
- Розробили логотип, графічну мову, презентаційні шаблони та айдентику з акцентом на соціальну місію й міжнародну експертність.
- Створили сайт-лендинг, адаптований для європейської аудиторії. Оформлення для презентацій, які бренд використовував для міжнародної співпраці.