РЕКЛАМНа КАМПАНІЯ
ДЛЯ ECOCORN

хто наш клієнт

EcoCorn — український бренд, що виготовляє екологічний одноразовий посуд із кукурудзяного крохмалю. Їхня продукція — альтернатива пластиковим виробам для тих, хто дбає про довкілля та здоровий спосіб життя.

2

роки успішної співпраці

Основний запит

Запустити рекламні кампанії у Facebook, Instagram та Google з метою збільшення продажів, охоплення цільової аудиторії та формування впізнаваності бренду. Додатково створити банери та креативи для сайту і соцмереж.

КОНТЕНТ І КРЕАТИВИ

Розробили серію візуально чистих і привабливих банерів з акцентом на екологічність та вигоду. Кожен креатив адаптовано під формат і цілі платформи. Копірайт створено з урахуванням болей аудиторії: заміна пластику, безпека для здоров’я, відповідальне споживання без втрати звичного комфорту та якості.

Етапи роботи

Провели аудит рекламних кабінетів та аналітику ринку.

Сформували медіаплан і розробили рекламну стратегію.

Створили рекламні банери для сайту та соцмереж.

Запустили таргетовану рекламу у Facebook та Instagram.

Реалізували пошукову та контекстно-медійні кампанії у Google Ads.

Оптимізували кампанії на основі перших результатів.

Результати реклами

  • Стабільне зростання продажів під час кампанії
    Середня ціна за клік у Meta — ₴0,32, в Google Ads — ₴4,21
Середня вартість першого замовлення з реклами — ₴650. Для клієнта було важливим отримати перше замовлення, адже їх клієнти мають високий LTV

  • Значне розширення охоплення бренду: понад 240 тис. унікальних контактів
    Створено понад 30 адаптивних рекламних креативів і банерів


700+

лідів

резюме

Компанія для EcoCorn стала прикладом ефективної рекламної комунікації в екологічному сегменті. Завдяки комплексному підходу ми не лише підвищили продажі, а й допомогли бренду стати більш впізнаваним та сформувати емоційний зв’язок з аудиторією.

таймлайн проєкту

  • Візуальна комунікація: Розробили рекламні креативи, банери та адаптували їх під різні формати, підтримуючи стиль і місію бренду — екологічну простоту та практичність.
  • Запуск таргетованої реклами: Налаштували рекламні кампанії у Facebook та Instagram для просування екологічного посуду серед B2B та B2C-аудиторії.
  • Контекстна реклама: Створили Google Ads-кампанії на пошук та ремаркетинг для збільшення трафіку та заявок з сайту.

Залишились питання? Давай обговоримо

Давайте разом створимо щось круте

Залиште ваші контакти і наш менеджер зв'яжеться з вами: